سريال آموزشي زبان بدن

Get Ready to Transform Yourself for Success خودتان را براي تبديل شدن به آدم موفق

سريال آموزشي زبان بدن

۶۳۶ بازديد ۰ نظر

 

سريال آموزشي زبان بدن

سريال به من دروغ بگو lie to me

سريال به من دروغ بگو lie to me

 

سريال آموزشي زبان بدن به سفارش FBI آمريكا

فصل اول، دوم و سوم

46 قسمت در 21 DVD

با زيرنويس فارسي

 

تحويل يك هفته بعد از خريد 

داستان از كشفيات دكتر “پائول اكمن” الهام گرفته است، فردي كه توانايي خواندن سرنخ‌هاي موجود در صورت،بدن و صداي افراد را به منظور كشف حقايق در بازجويي‌ها داراست

قابل پخش در دستگاههاي خانگي و كامپيوتر

سريال به من دروغ بگو سريالي متفاوت !!!

معرفي : سريالي با داستاني متفاوت و بسيار جديد؛ به معماهايي مي پردازد كه پليس آمريكا از حل آنها ناتوان است و از يك متخصص زبان بدن كمك مي خواهد.

داستان سريال ” Lie To Me ” كه همراه با ” Samuel Baum ” در مقام نويسنده و توليدكنندگان سريال ” ۲۴″ ، از اواخر ژانويه‌ي ۲۰۰۹ از شبكه Fox شروع به پخش شده است، از كشفيات دكتر “پائول اكمن” الهام گرفته است، فردي كه توانايي خواندن سرنخ‌هاي موجود در صورت، بدن و صداي افراد را به منظور كشف حقايق و دروغ در بازجويي‌هاي جنايي داراست.

“دكتر لايتمن” رييس تيمي از متحصصين با نام “گروه لايتمن” است كه بازرسين فدرال، آژانس‌هاي دولتي و پليس محلي را در پرونده‌هاي قضايي، ياري مي‌كنند. “دكتر گيليان فاستر” يك روان‌شناس با استعداد و هم‌كار حرفه‌اي “دكتر لايتمن” است كه اين هم‌كاري را با نگاه كلي خود، در حالي كه “لايتمن” در جزييات فرو رفته است، كامل مي‌كند. “لايتمن” به راهنمايي‌ها و نگرش او در مورد رفتار انسان‌ها نيازمند است. “الي لاكر” محقق اول “لايتمن” است كه با علاقه‌ي مردم به گفتن دروغ مشكل دارد و تصميم گرفته است آن‌چه را كه “صداقت بنيادي” مي‌نامد، تمرين كند. او هر چه كه در مغزش مي‌گذرد، فوراً به زبان مي‌آورد و البته تاوان اين كار خود را نيز مي‌دهد. “ريا تورس” عضو تازه‌وارد اين گروه است و يكي از معدود افرادي كه به صورت ذاتي توانايي تشخيص تقلب را دارد، قابليتي كه او را تبديل به يك فرد قابل اهميت در اين گروه كرده است.

جهت سفارش با شماره 09120379206 يا 02188213028 تماس حاصل نماييد

150,000 تومان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.